Na rynku polskim w 2022 roku spółka Śnieżka Trade of Colours prowadziła różnego rodzaju aktywności marketingowe. W szczególności skupiono się na wsparciu marki Magnat, kontynuując rozpoczęte w roku 2021 działania. To kolejny rok współpracy z projektantką i dekoratorką wnętrz – Dorotą Szelągowską.
W pierwszej części sezonu w komunikacji marketingowej skorzystano z kreacji stworzonej dla kampanii z roku 2021. Spot reklamowy z udziałem projektantki, dotyczący ceramicznych farb Magnat, emitowany był w głównych stacjach telewizyjnych, a także w kanałach online.
W raportowanym okresie portfolio marki Magnat powiększyło się o nową linię farb Magnat #KolorLove. W związku z tym część działań marketingowych prowadzonych w drugiej połowie roku wspierała także wejście na rynek tego produktu. Część palety barw (14 kolorów) Magnat #KolorLove to efekt współpracy marki z Dorotą Szelągowską.
Na potrzeby działań wspierających wejście na rynek nowego produktu stworzono nową linię komunikacyjną, zbudowaną wokół hasła „Z miłości do koloru”. W ramach kampanii powstał spot reklamowy z udziałem dekoratorki. Kampanię telewizyjną produktu Magnat #kolorLove uzupełniały działania prowadzone w przestrzeni online, a także komunikacja w punktach sprzedaży.