na rynku niezależnym*
W najbliższych latach Grupa Śnieżka będzie kontynuowała prace nad dalszym rozwojem marek, produktów i procesów, podążając za zmieniającymi się potrzebami klientów na różnych rynkach. W dalszym ciągu rozwijane będą cyfrowe rozwiązania wspierające m.in. obsługę procesów B2B, marketingowych, a także e-commerce. Ich udoskonalanie ma pozwalać Grupie jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby zarówno jej partnerów biznesowych, jak i klientów ostatecznych. Kluczowe jest tu podążanie za zjawiskiem digitalizacji, czyli powszechnego dostępu do nowych technologii, które zmieniły zachowania konsumenckie podczas realizacji misji zakupowej. Grupa ocenia, że ostatnie lata istotnie przyspieszyły ten trend i ma świadomość, że jej działania, w każdym zakresie, muszą podążać za tymi zmianami. Jedną z kluczowych inwestycji, która pozwoliła znacznie zwiększyć możliwości w zakresie sprawności dystrybucji produktów w całej Grupie, jest nowoczesne Centrum Logistyczne.